Bsrm Biz ilk gittiğimizde önemsenecek bir sarılık yok dedi ve tahlil yaptırmadı, o zaman bebeğimiz 4 günlüktü. 3 gün o şekilde bekledik, sonra benim içime sinmedi, kan tahlili yaptırdım, 11,8 çıktı. Bebeğin 7. günüydü, sonucu doktora gösterdik. Önemsenecek bir durum olmadığını, sık sık emzirmem gerektiği, 7. günden sonra sarılığın zaten ilerlemeyeceğini söyledi. Yani sizin doktorunuz biraz fazla test, tahlil vs. istemiş gibime geldi.