NukleerBaslikliKiz benimde öyle 17 haftalık hamileyken gecirdim önce koku tamamen gitti Bi kac ay sonra kötü koku almaya basladım aynı sizin saydığınız seyler ne kokusu ne tadı kendi koku ve tadı degil cok kötü tat ve koku özellikle yumurta et tavuk balık bunların tat ve kokusu birbirinin aynısı ve igrenc geliyo bu sekilde olan cok kişi var Facebook ta grup var bu konuyla alakalı 8 ayfır süren bile var ve Dr lar koku egzersizi diyor sadece