Ekim ayında covid atlattım. Tat koku kaybı yaşadım bir ay sonra düzeldi. Ancak iki aydır kötü koku almaya başladım yani çoğu şeyin kokusunu ve tadını farklı alıyorum. Kötü koku aldığım için çoğu şeyi yiyemiyorum. Süt, yoğurt, tavuk, soğan, sarımsak, biber bunlardan bazıları. Başına gelen var mi? Kulak burun boğaza gittim ilaçları kullandım ve koku deneyleri yapıyorum ancak düzelme olmuyor kalıcı olmasından endişe ediyorum.