Borasmomy Urasmom bütün hepsini denedim ucuzunda pahalısına en güzel yıkayan fairy platinium plus tek geçerim hepsini
Fitifiti Urasmom Evet tamamiylr bitkisel. Çocuklu evde şart. Ben çok memnunum,her ürününü kullanıyorum.
Urasmom Fitifiti evet ek gıdaya geçtikten sonra bebeğim için kullanacağım her tabağı kaşığı önce duruluyorum deterjan kalıntısı vardır diye. Bu da beni yoruyor bitkisel deterjan kullanmak mantıklı aslında
Merve-miray Urasmom Evet ben memnunum ☺️ Makinam Altus marka, kayınvalidemin ki profilo güzel yıkıyor 👍🏻
EmineB10 Urasmom ben epey bir zamandır Bim in tabletini kullanıyorum çok memnunum. Fairy çok deterjan kalıntısı bırakıyor pril de iyi temizlemiyor finsh camları buğulu yapıyor. Bana en iyisi Bim in tablet deterjanı gibi geldi hem de baya uygun
Urasmom EmineB10 fiyat olarak da daha uygun değil mi? Ben açıkçası bimin bardakları çizmesinden korkuyorum
Ozcskrl Urasmom eger fiyat olarak sizi sarmayacaksa frosch öneririm. Fairy cok koku bırakıyor finis puslu pril bitiremedim bile öyle kötüydü. Bim şok tabletleri bardakları çizdi. A101 hiç kullanmadım.
Birmartannesi Yagmur46 ya şeyden sordum sehirlerin suyunun kireç oranı etkiliyor sanirim ben ankarada yaşıyorum fairly dışındakiler hep leke bırakıyor mahvediyor bulaşığı
Yagmur46 Birmartannesi evet o da mümkün, Ankara ya göre bilemicem tabi ama Maraş in suları da çok kireçli,makine ile kaynaklı da olabilir,her makine her deterjanı eritmeye biliyor
[silindi] Birmartannesi bende Ankaradayım fairy berbat kokulu birakiyor lg benim de tuz koyma makinaya Ankaradaysan servis onu önerdi suda cok kireç yok çizer dedi