Bence biraz makineyle alakalı, bir kere sıvı olanlardan uzak durun bardaklarım sap sarı oldu onun yüzünden. Ben Finish Quantum kullanıylrum çok memnunum, Fairy aldım ama bulaşıklar deterjan kokuyo 3 saatlik programda bile. Benim makinem Samsung ve dediğim gibi Finish Quantum kullanmıyorum