yaramaz_bocegim şöyle, tekerlekleri büyük değil aslında yani travel sistem değil en azından. Arkalar önden bir tık daha büyük bu da manevra kabiliyeti sağlıyor, engebeli yolda rahat ettiriyor. Bizim yaşadığımız yer dolayısıyla yollar pek düzgün değil o yüzden bu tekerlekler bizi çok rahat ettirdi. Daha küçük tekerleklisini alsaydık şimdiye haşatı çoktan çıkmıştı.