Ben casual air cadillac kullanıyorum. Travel sistem o yüzden çok hafif değil ama kullanması çok rahat ve bebeğim de içinde rahat ediyor. Sarsıntısı da az. Binanızda asansör varsa ağır olması çok sorun olmuyor bence hatta yere daha sağlam basıyor araba. Joienin baston modellerinden birini denemiştim, bi taşa takılsa devriliverecekmiş gibi gelmişti bana.