Nil614kara 18 aylik, hep benim tek mi boyle diye düşünürdüm, o kdr bağlı ki bana is güç temizlik yemek onlar hep askıda kalır, surekli benimle ol, benimle oyna der, babasına asla gitmez ama babası disari götürdü mu beni hiç takmaz, herseye raziyim üzülmesin diye yaninda kaliyom. tek merak ettiğim hatayı nerde yaptık ilerisi için onun sosyalligine etki eder diye korkuyom