HappyKids işte benim konum. Pazartesi günü işe başlıyorum. 8,5 aylık oldu minnoş. 1 aydır da bakıcımızla birlikteyiz. Ben son iki haftadır hep dışardaydım, alıştı bence, kameradan da izliyorum. Bazen mız mız oluyor ama genelde oynuyorlar falan. Bebeğim alıştı da, ben ????? Ben dışarda olduğum vakit kamerayla yaşıyorum. Bakıcıyı seviyordum ama bi uzaklaşmaya başladım falan, ben alışamadım yani sanırım bu fikre, neyse bebeğim mutlu olsun da ben idare ederim diyorum vs vs çok değişik duygular