Valla benim bebeğimde aynı 2 doktora götürdüm birşeyi var kesin diye ama normal dediler. Sabahtan akşama 12 saat kucağımdan indiremediğimi biliyorum. Gaz damlası probiyotik bir yere kadar. Bir de gaz yapan şeyler yemiyorum yani. Sadece gaz da değil kucakta gezip etrafı keşfdtmeyi seviyorlar. 3 ayı doldurduk inşallah 4 ayda azalır ne diyeyim. O zaman da 4.ay atagı başlayacak sonra başka atak diş vs derken bunun sonu yok sanırım🤣 arkadaş yazmış yeni mode bebeler böyle galiba diye çok güldüm valla doğru galiba🤣