Kızlar merhaba acaba sadece benim bebeğim mi böyle yoksa bizim gibi olan var mı ? Devamlı ağlıyor devamlı ayak istiyor veya emmek istiyor ayağımdan bıraktığım an uyanıyor uyandığı an ağlıyor uyuduğunda da 15 20 dk toplam uyuyor geri devamlı ağlıyor doktor hersey normal dedi yediklerine dikkat et dddi herseyi kestim peynir dahil bu kadar ağlaması normal mı ne afedersiniz tuvalete gidebiliyorum ne yemek yapabiliyorum 2. Çoçuğum ilki hiç bu kadar ağlamazdı devamlı fön ve beyaz gürültü açık kapandığım an uyanıyor bu böyle ne kadar gidecek ne olur yardımmmmmmmm