Gonca011507 4.ay kontrolünden sonra kucakta 5-10 dk kadar oturtabileceğimizi söyledi. Oturtuyorum kucağımda ama süre tutmuyorum zaten herşeyden hemen sıkılan bi bebek olduğu için sonrası ayağa kalkıp kucakta evi gezmek veya ev içinde hoplamak falan oluyor 😂