Busragokceberra 4 ayda rahatladık diyebilirim. Emzirirken korkuyordum gene ağlayacak diye. Plates topunda denedim hafif tempoyla birde evin içinde gezinirek , ama yaklaşık bir hafta çığlık çığlıyaydı. Sonra sakin kalmayı denedim,
Umarım bi an önce düzelir ,🥰