bir_pasa_annesi Berensemih doğdu doğalı wee baby kullanıyoruz bir kere köye giderken unutmusuz emziği evde bakkal emziği aldık valla hepsinden daha iyi cıktı su an 2 tane biri wee biri bakkal emziği değişikli kullanıyoruz
Dilosssss Berensemih aventi tuttu canim. 6 aydan sonrasi icin aldigim tomme breastlike olani. Ben bunu yenidogan sanip almistim 🤪 kenarda duruyo bakalim belki hic kullanmam