Berensemih Avent air kullanıyordum ama şuan çok pahalı 6 ay sonrasına geçmek istyrm Tommiee tippee bir sürü emziği var hangisi iyi onu anlayamadım??
btbgt1025 İlk 6 ay avent ultra air kullandım. Sonra 6-18 bulamadığım için tommee aldım ve kızlarım daha çok sevdiler. Keşke önce de onu alsaymışım.
Tatlisannedilekk Berensemih o kadar çok emzik denedik oğlum sadece avent ultra softu tuttu, yine ultra soft alıcam 6ay sonrası için
DerininAnnesi07 Berensemih Benim kızım 3 aylık hiç emzik almadı 😔 bir türlü alıştıramadım .. sizler nasıl alıştırdınız 🙏🏻
Dilosssss Berensemih aventi tuttu canim. 6 aydan sonrasi icin aldigim tomme breastlike olani. Ben bunu yenidogan sanip almistim 🤪 kenarda duruyo bakalim belki hic kullanmam