Edizbeyinannesi
Serapp__ yaşadıklarınıza o kadar üzüldüm ki, tüylerim diken diken oldu kalbim sıkıştı. Biz neyse de minicik çocuğa nasıl böyle vicdansız umursamaz davranabiliyorlar anlamıyorum. Hamileyken kanamam olunca gece 2de devlet Hastanesi’ne gitmek zorunda kaldım normalde özele gidiyordum (riskli gebeydim) ebeler de doktor da çocuk düşüyor acil kürtaja alıyoruz demişti neyin ne olduğunu bile anlamadan 14haftalık hamileydim başıma yıktılar dünyamı yaptırmayacsğımı inanmadığımı söyledigimde agza alınmayacak şeyler söylediler bana psikolojimi 1 saatte mahvettiler acımasızca. o gece 3de kendi doktorumuzu aradım çağırdım göründüm ve sonuç HİÇBİR ŞEY YOK. kanama rahim ağzına bağlı oluyor bebek ile alakal değil ama o insanlar zorla bebeğimi benden alacaklardı ve işlemlere bile başlıyorlardı beni ameliyathaneye göndereceklerdi vs. Şikayet etmediğim yer nokta mecra kalmadı ama YOK YOK YOK. Biz yaşadığımızla kalıyoruz. Sağlık çalışanlarına saygım sonsuz ama şu da bir gerçek duygusuzlaşıyorlar. Duygusuzca robot bi aynı işi tekrarlıyorlar. Osmanlı’da kasaplara bile 6 aydan fazla kasaplık yaptırmazlarmış 6 ay bahçe işleri ile uğraştırırlarmış ki insani duyguları körelmesin diye. Bırakın doktor hemşerilerin duygularının körelmesini lütfediyorlar gibi davranıyorlar insana, psikoloji bozma cabası. Devlette çalışan iyi doktor hemşire ebe yok mu? İllaki vardır ama şu ömrü hayatımda bir tanesine bile denk gelmedim. Çocuklarınıza çok geçmiş olsun gerçekten çok üzüldüm cimer e yazın ama bir şey çıkmaz, maalesef bu durumlar çok örtülüyor.