Ygmrclk kesik peynir gibi kıstugun da sütün yarıyor derler ama su gibi kusarsa ya sindirememiş yada üşütmüş diyorlar Canm kendiliğinden geçtiyse dediğin gibi üşütme olabilir bazen de çok doyup fazlasını çıkarıyorlarlar fırşkırır gibi kusmadıgı sürece sorun yok demişti doktor bana benim çocuğumun da kusması 6 ay sonra geçti