Mama verdim içti hepsini gazını çıkartim dedim gazını çıkarırken kustu üşüttü mı ondan mı acaba yada dün mamasını değiştirdik ondan mı diye düşündüm ama sürekli sıcak yerde be mama da köyü gelseydi dün kusarda iki gün oldu mamayı değiştireli kakasını yapmakta zorlanıyor sürekli sıkıyuor kendini diye aptamil kullanıyorduk sma ya geçtik onda da sıkıntı yaşadı gaz ve kaka sorunu diye iki gündür Evolvia veriyorum