dontsleppyunhappy benim bir komşumun da aynısını söyledi ama bizim ki sürekli ağlıyor ve ağlarken morarıyor tıkanıyor bazen nefesi bile kesiliyor o yüzden mecbur böyle yapıyorum ilk günlerde çok sakindi 3 Aydan sonra çok sinirli oldu birde kolik bir bebekti şuan 6 aydayız ayaklarımdan başka yerde uyuyamıyor