Gizem-Demir Merhaba anneler . Bebeğinizi nasıl uyutuyorsunuz? Ben ayaklarımda sallıyorum ve youtubeden uyku müziği açıyorum uyuyor . Siz neler yapıyorsunuz? Birde sallıyorsunuz ne zaman sallamayı bıraktınız?
dontsleppyunhappy Gizem-Demir yatagına koyuyorum beyaz gürültü açıyorum canım. Alıştırmak önemli, bebekler cabuk alışıyor sallanmaya. 5.aydan beri böyle şimdi 8 aylığız.
Gizem-Demir Bazı anneler de hiç birşey yapmıyor çocuğu yatıyorlar eline de birsey veriyorlar kendi kendine uyuyor . Nasıl alıştırıyorlar bilmiyorum
Gizem-Demir dontsleppyunhappy maaşallah bizim ki ilk 3 ay yanımızda kendi kendine uyudu 3. Aydan sonra sallamaya başladık hata yaptık galiba belki kendi kendine uyumaya alışacaktı yavrum
Gizem-Demir Necla61 Ah ne güzel ya nasıl alışırsa öyle gidermiş inşallah hep böyle kendi kendine uyur canım🙏
dontsleppyunhappy Gizem-Demir evet ya 😔 alışıyorlar hemen. Sizde alıştırın canım rahat edersiniz. Bide ben öyle ayağa alıp sallama falan yapamadım. Tek seçenek kendi kendine uyumasıydı. Önceden hamakta uyuyordu.
Tuagc Gizem-Demir 4 aylik emzigi sadece yatarken alistirdim psikolojik galiba emzigi emerken uyuya kaliyor hep.
Gizem-Demir dontsleppyunhappy benim bir komşumun da aynısını söyledi ama bizim ki sürekli ağlıyor ve ağlarken morarıyor tıkanıyor bazen nefesi bile kesiliyor o yüzden mecbur böyle yapıyorum ilk günlerde çok sakindi 3 Aydan sonra çok sinirli oldu birde kolik bir bebekti şuan 6 aydayız ayaklarımdan başka yerde uyuyamıyor
Tuagc Gizem-Demir annem ayakta sallarsan seni gebertirim demisti dogum yaptigim da ,hic sallamadim. O cok cekmis dugunde bile utana sıkıla salliyordum yoksa uyumuyordunuz diyor 🎃
Deletedmom_36 Gizem-Demir ilk 10 ay salladim 18 aya kadarda emerek uyudu simdide ayagini veya sirtini ovuyorum bana sariliyor o sekilde uyuyor☺️