Akbaba 4 aylık doktor yönlendirmesi ve listesiyle başlanır tabi ki ama arı mamayla değil. 4 aylık ek gıdaya başladık, 13 aylık oğlum, kaşık maması, arı mama hiç vermedim, muhallebi ve pudinge de 1-2 aydır başladık. Sütün yetmemesi, mama ile beslenme, kilo alımında azlıktan ziyade takip doktorunun tarzı etkiliyor ülkemizde. 4 aylık ek gıdaya başlamak bebeğe kilo olarak fark yaratmaz.