Reyhan32 Allahım nenedir bu dişten çektiğimiz. İkizlerim var . Oğlum 5 ay 23 günlükken alt dişlerini çıkardı basil çıktığını anlamadım. Şuan 8 ay 17 günlük üst dişlerini çıkartı 3 tane birden ama çok zor bi zamanda morardı dış etleri dudakları uçukladı. Yemiyor içmiyor durmuyo doktor jel ve ağrı kesici verdi. Başka önerisi olan var mı? Bu arada kızım da daha tık yok hic bi dişi çıkmadı normal mi bu?
Cheddar Reyhan32 normal çıkarır o da. Diş zamanları bebeklerin bağışıklıkları düşük olur o yüzden boğaz enfeksiyonu, uçuk vs olabilir. Maalesef önerebileceğim çok bişey yok 🙄 sabır dilemekten başka. Sevdiği ne varsa onlardan verin zorlamayın yemesi için. Geçici bi süreç
Pokemon Reyhan32 merhabalar canım. Ben sana bir öneride bulunmak istiyorum. Doktorumuzdan olumlu cevabımızıda aldık 🥰 yarın çaybardağı (bardak minik)zeytinyağının (gerçek zeytinyağı)içine beş altı adet karanfil at ve yaklaşık 3 gün gün beklettikten sonra bebeğinin damaklarına masaj yap. Çok iyi geliyor inanılmaz. Tabiki önce doktoruna danışmanı unutma♥️
PudraKokusu Reyhan32 Pokemon Demirhanmert 1-2 hanimlar bebegimin alttan bir disinde minik bi beyazlik gordum kasik soktum ses geldi, ama boyle igne basi kadar birsey, simdi sorum şu, dis agrisi sancisi bitermi bu saatten sonra yoksa daha yenimi basliyoruz? 😉😅🤣😁
Tugbagunes Reyhan32 ah ah ayni durumdayiz ustler cok zorluo neden anlamadim.ben evdede jel yaptim zeytinyagj karanfil sarimsak bigun oda.sicakliginda sonra buDolabinda bekletin kullanin jel oluo 10 12 karanfil yetio
Reyhan32 Cheddar biberini da hic içkiyi doğru düzgün artık napucagimi şaşırmış durumdayım. Cabuk geçer tek dileğim bu
Demirhanmert Merhaba bizde 5 ay 4 günlükken ilk alt dişi çıkardık 3 gün oldu diğer diş ne zaman çıkar 🥰
Reyhan32 Demirhanmert bebekten bebeğe değişir ama 5 ay 23 günlük altlar çıktı 8 ay 10 günlükken üstler çıkmaya basldi
Ayzaloya Demirhanmert benim ikizlerimde 5 ay 3 günlükler çok huysuzlar sureklı tok olduğu halde ağlıyorlar gece uykuları çok yok sizin de öyleydi ?
tubist arimbalim_248 benimki kac gundur sulu yapiyor kakasini. 14 bucuk aylik ama hic disi yok acaba belirti olabilir mi
Demirhanmert arimbalim_248 şükürler olsun olmadı . Rotavirüs aşısının bu yönde koruduğunu düşünüyorum .
mom1236 tubist merhaba 🌞 yorumunuzu gördüm yazayım dedim. Kızınız diş çıkardı mı acaba ? Benim kızım da şu an 14 ay 12 günlük ama hiç diş yok
1-2 Benim bebeğim 8. Ayda alt dişini çıkardı sonra yan çıktı şuan 9,5 aylık üstler çıkıyo aşırı bi huysuzluk yorulma kafasında ateş iştahsızlık aldı başını gidiyo çok yoruldum 1 haftadır böyle umarım dişten başka bi rahatsızlığı yoktur
Gurbett Pokemon merhabalar çay bardağını tam mi dolduruyoruz acaba bir de 3 gün dolapta mi yoksa dışarda mi bekletiyoruz
Minikimmmm Benimde oğlum 9 aylık hiç diş yok ama resmen çıkaramıyorm belirtisi var bangır bangır uykusuzluk huysuzluk hepsi var bide dudakları pamukçuk gibi patladı yemiyor icmiyo sesi kisildi. İlaç tedavisine başladık diş belirtisi olabilie mi
Reyhan32 PudraKokusu Canım bu daha başlangıç ama bu dış çıkınca alttan bi tane yanındansa gelir bikac güne sonra 1 2 hafta kadar rahatlarsın derrrrkeeennn üstten patlar sonra onun yani. Neyse cıktı iyi erken yanlardaki başlar benim ikizlerin birinde öyle oldu birinde yeni baslyoriz😁😁
Demirhanmert PudraKokusu diş patlarken 1-2 gün sıkıntı sadece . Korkmayın 😊ilgisini dağıtın . Meyve süzgeci verin oyalansın
Deletedmom_50 Reyhan32 merhabalar, üstten ve alttan 4er tane çıktı toplam 8 adet şu anda. Şimdi çıkma sırasına göre köpek dişleri mi gelecek yoksa birinci azılar mı, bilginiz var mı acaba?
Fherdy Reyhan32 benimde 1 yaşında oğlum varda alttan iki tane dişi aynı anda çıkmıştı şimdi üstten çıktı ama bir tane çıktı normal mi qcaba sormak istediğim dişler ikişer ikişer mi geliyor