Sansebastian Nsssmm90_ teşekkür ederim canım özellikle ağda için sürekli gitmek istiyorum temizdir değil mi burada büyük bi kuaföre gittm pişman oldum enfeksiyon kaptım o yüzden soruyorum 😕
Nsssmm90_ Sansebastian çok büyük bi yer değil sahibi yapiyo işlemleri zaten güzel ve temiz bi yer kesinlikle sorun yasamazsiniz ağda üzerine müşterisi çokk