Esra76 iki_prens_annesi_ evet ama hala korkuyor bağımsız yürümez gibu şuan bı an ceserat geldi daha o Cesarat gelmedi
iki_prens_annesi_ Esra76 masallah rabbim saglikla buyutmek nasip etsin yururde kosarda vakti gelince inşallah
ElifkonunAnnesi Esra76 benim kızım da düzeltilmiş 15 aylık, iki ay falan oluyor desteksiz ayakta durmaya başlayalı, bir ay olmadı daha yürümeye tam olarak başladı 😍