Esra76 ayakta desteksiz durabilmeye başladığı zaman bir adım ötemize koyup kollarımızı açıp hadi sarılalım gel demeye başladık eşimle birlikte, bir adım atıp gelebildiği zaman iki adım öteye koyduk, sonra birkaç adım derken şimdi yürüyor çok şükür 🙏 desteklemek alıştırma yaptırmak sizden, cesaretlenmek ve denemek bebişinizden yani ☺️