Asya0114 peki.bir seyin zararli olmasi icin ilac olmasi gerekmiyor zaten.google a sirkeli su bile yazsaniz bir cok uzman doktor prof docent roportajlarina bilgilerine ulasabilirsiniz.her geleneksek yontem dogru degil arastirmalar yapiliyor yeni bilgiler.ben okumusken yazdim gerisi size kalmis.
Doktora goturmek icinde 38.5 derece ates beklenmez illa cocugun genel hali takip edilir gerekirse 37.5 ta bile götürülür.bunlar genelgecer bilgiler degildir çünkü havale geciren bebekler var 37.5 ta o yuzden cocuk gozlemlenir daha dogru bilgiler yazmak gerekli saglik konusunda burda.