Gari_de_Gari [silindi] evet aynen öyle ☺️ sıkmayın canınızı her erkek annesinin başına gelecek bu keçe gibi saçlar 😅
Asafmomm [silindi] hiç bi zaman bebek saçı gibi olmazki ne kadar kestirirseniz kestirin bebek saçı geri gelmez 🤷♀️
marscicegi [silindi] bende bibucuk yasinda tamamen kestirmistim dipten daha gür gelir dediler , büyürken sert sert geliyordu saçları kirpi gibi diyebilirim,şimdi yine pamuk gibi oldu 3 yaşında benim oğlan ,düzelir bence zamanla sizinki de
[silindi] marscicegi ay gerçekten mi canım eşimde uzadıkça düzelir diyor şu an inanılmaz moral verdiniz hiç kestirmediniz mi artık …birde benim oğlum gibi mi geliyordu foto da ki gibi🙈
inciperininannesi [silindi] saçı sıfıra vurmak sağlıklı bir şey değil zaten ama kendi saçı böyleymiş demek ki bebek saçındaki yumuşaklık olmaz
[silindi] inciperininannesi ya tek şaşırdığım inanılmaz kötü olması yani bebeklikteki gibi gelmese de olur bu kadar kötü gelmesi şaşırtıcı🤷🏻♀️
marscicegi [silindi] yok yok sıfıra başka hiç vurdurmadik ,şimdi ikinci bebiş oldu onu da kestirmesemmi Diyorum işe yariyormu sıfıra vurdurmak pek emin değilim 🤷
marscicegi [silindi] valal benim oglaninki daha kirpiydi 😬sizin bebisinki Daha yumuşak görünüyor benimkinden 😄
inciperininannesi [silindi] benim de saçımı küçükken kazıttılar saçımın küçük bir bölümü açık sarı beyaz gibi yani nerdeyse. O kısmı da siyaha döner kazıt demişler anneme annem de inanmış kazitmis saçımı. Ben de hatırlıyorum belindeki saçım gitmişti şok olmustum yani. Sonra çıkan saçlarım çok sert olmuştu zamanla yumuşadı düzenli tarıyordu günde 2 kere annem Hindistan cevizi yağı sürüyordu saçıma çok az sonra tarıyordu. Şu an ipek gibi saçlarım gür ve yumuşak