Ya Kızlar oğlum 15 aylık 3 ay önce saçlarını 3 numaraya verdik ama inanılmaz çirkin bir saç geldi kuru yıpranmış sert bir saç 1 aydır zeytinyağ sürüyorum en azından sertliği gitsin diye kaç gündür kabuk atıyor saçı acaba saç derisi falanmı yeniliyor yani hakiki zeytinyağ sabahları sürüyorum sizce düzelirmi şahit olduğunuz yada bir fikriniz varmı🥶
ilk saçı 
Şimdiki saçı😥
