ikizlerinannesi2985 Edizbeyinannesi reflü değildir bence. Bildiğim çok küçükken başlıyor reflü, sizinki baya büyük. Benim kızımda da var mesela ama düzeltilmiş 20 günlükken falan başladı,6.ayda bitiyormuş zaten reflü çoğunlukla. Sebebi farklıdır bence
Edizbeyinannesi ikizlerinannesi2985 çok hava yutuyor galiba aklıma oda geldi biz suan 6 ay 4 günlüğüz hala devam yani
ikizlerinannesi2985 Edizbeyinannesi yani evet hava yuttuğu için de olabilir. Doktor ne diyor bu duruma ?