Edizbeyinannesi Küçükken böyle bi sorunumuz yoktu 5. Ayda başladı. Her beslenmeden sonra mideden ağza doğru geliyor geri yutuyor tabi onu. Bazen çok şiddetli geliyo galiba bütün mide boşalıyor. Mesela 4 kez besledim 3ünü kustu geri
BrcnBlgn Edizbeyinannesi midesi gelio ust uste cokmu beslediniz yada sevmedgi birseimi veriosunuz yada kabiz falanmi mideye baski yapio olabilir bu tarz durumlarda beslemeyin kusmasin tetiklersiniz yada alerjik bir bebekse alerjik besinleri vermei kesin
Fata2014 Edizbeyinannesi benim oğlumda öyle ya doktor reflüdür dedi ama ilaç kullandık biz sonra farkettim oğlum kendini zorluyor sonra kusuyor yada pusetteyken çok oluyor gaz çıkarmaya çalışıyorkende kusuyor bide üst üste çok emzirince oluyor
ikizlerinannesi2985 Edizbeyinannesi reflü değildir bence. Bildiğim çok küçükken başlıyor reflü, sizinki baya büyük. Benim kızımda da var mesela ama düzeltilmiş 20 günlükken falan başladı,6.ayda bitiyormuş zaten reflü çoğunlukla. Sebebi farklıdır bence
Edizbeyinannesi Morfrenk yok suan bile günlük 15-20 dakka oturturum. Oturtmakta etki ediyor Mu. Dik beslemeye çalışıyorum
Morfrenk Edizbeyinannesi bence ediyor bizde 5 aylığız oturma çalışmaları yapıyorum çünkü geçen bir hemşire annenin şu paylaşımını okudum onun yavruda 5 aylık günlük 10 15 dk oturtmaya başladım çünkü 6.ayda direk oturtup ek gıdaya başlarsam alışık olmadığı için baskıdan dolayı kusacağını söyledi ve bana da çok mantıklı geldi. Oturmak bizim için çok kolay ama bazen biz ile otururken midemiz sıkışıyor ağrıyor. Bebekte bir huzursuzluk yoksa bana normal geldi bu durum 😊
Edizbeyinannesi BrcnBlgn hayır aslında 2-3 saat arayla beslerim hep kullandığımız mamasını kullanıyoruz hala niye böyle oluyor anlamadım alerjik bi bebekte değil
Morfrenk Edizbeyinannesi benimkide öyle bir kaç gündür oturtma ile alaka kurdum o yüzden birde çok hareketliler artık
Edizbeyinannesi Morfrenk yani kilo alımını da çok etkiliyor. Zaten zayıf bi bebek çok üzülüyorum kusunca 😞
Morfrenk Edizbeyinannesi yaa üzülme cancazım, sağlıklı olsun be tosun gibi olsa o kollar dayanır mı amaaan😊 kürdan olsun bizim olsun ☺️ bir kaç gün daha devam ederse Bi doktora gidersin
Edizbeyinannesi Morfrenk bayadır böyleyiz canım ya 😞 şuan doktordayım 2 de sonuçlar cıkıcak bakacaklar inşallah çözülür. Bide bizim ameliyatımız var kilo şart yani bizim için. Ameliyat sonrası kilo kaybı da olacağı için
Morfrenk Edizbeyinannesi ay öyle mi.. Allah yardımcınız olsun inşallah tez zamanda her şey düzelir herr şeyyy❣️
Edizbeyinannesi Fata2014 çok sık sık vermem en erken 2 saat sonra veriyorum 2-3 saat arayla beslerim bebegimi ama her beslenme sonrası hıçkırık gibi oluyo ağzına geliyor yutuyor. Kustugu zamanda bekleyip değil hemen beslenme sonrası mideyi boşaltıyor komple