Yasey Bilgen 3 . Aydayiz yeni kizarmaya başladı 3 6 9. Aylarda şişme kabuklanma olabilirmiş hiç ellenmeyecekmis ebe soyledi
Cemilev Bilgen 8hafta sonra beliriyor diye biliyorum benim oglum 3 ay 11 günlük daha yeni belirdi izi bir haftadie
Deletedmom345 Kaganpasa20 Kim dedi size bunu? Bilgen Benim oğlumda zerre iz yok,doktorumuz sakın tutmadı diye düşünüp tekrar aşı yaptırmayın dedi.Oğlum 7 aylık oldu.
Kaganpasa20 Deletedmom345 bana doktorum soyledi ve arkadasim da ayni seyi yasadi. Tutup tutmadigini anlamak icin de test yapiyorlar
Alyakus Bilgen 3.ayda rota yapılıyor bende 1 ay bebeğim dinlenir iyi diyorsun 3.ay da mi var sağlık ocağı yapmıyor rotayı sanırım ? 2.ay aşısında verem mi var sadce 2kol bir bacaktan vuruluyor sanrm dmi ateş fln cktmi
Bilgen Alyakus özel alıyorsunn aşıyı hiç ateş falan hiç bişey yapmadı zaten ağızdan iğne değil yani😊 ama 2 ay aşıkları bizi mahvetti çok korktu kızım etkisi 15 gün sürdü huysuzluk tavan yaptı 😌 ilk gün ateş oldu bizde
Htcomerasafyuce Bilgen cnm.bizde 2 aylikken yaptırdık 3 bucuk aylikken kabarmaya kabuklanmaya başladı yani etki etmeye başladı 4 bucuk aylik olduk hala kabuklanip düşüyor doktoe tamamiyle iz cikmasi aşaması 3 ayi bulabilir demişti
Sydbll Bilgen bizde de kabuk ve sulanma akıntı olmadı şuan oğlum 5.5 aylık. Aşı yeri kızarık ve üstü hafif soyulmuş gibi