Bilgen Bayanlar geçen ay kızımın 2 aylık aşılarını yaptırdım bunların içinde verem alışkıda vardı aşının izi çıkmadı bazı yerlerde eğer iz çıkmazsa aşı tutmuyor diyorlar bununla ilgili bi bilgisi olan varmı
Mybaby1234 Bilgen ayy ben de korkunç bir iz beklerken baktım hiç iz yok arkadaşıma sordum biraz var dedi. Doktoruma soracağım bu kontrolde. Tutmamasından endişelendim aynı şekilde.
Brn2018 Bilgen Bizdede 8 aylığız kolunda şişlik gibi duruyor sanki ucu iltihap olmuş gibi biraz korktum böyle olunca doktoruna bgün sordum fucidin krem verdi 5 gün sabah akşam sürücez böyle olan var mıdır acaba?İz kalıcak biliyorum ama bu şişlik neden?
fatmanurkantar Bilgen bugün olduk ben iz olursa tutarmış dedim dr hayır iz olmayıp tutanlarda var çok ta önemli değil dedi
Sydbll Tutmama gibi bir durum olacağını sanmıyorum aşı vücuda veriliyor sonuçta. Nasıl belirli zaman geçince kızarıklık kabuklanma oluyorsa iz de öyle oluyordur
Alyakus Bilgen peki bisey sorablrmym 2 aylık aşılarında neler vardı ? Rota virüs var mi ve 3.ayd a asi yok herld
Sydbll Bilgen bizde de kabuk ve sulanma akıntı olmadı şuan oğlum 5.5 aylık. Aşı yeri kızarık ve üstü hafif soyulmuş gibi
Deletedmom345 Kaganpasa20 Kim dedi size bunu? Bilgen Benim oğlumda zerre iz yok,doktorumuz sakın tutmadı diye düşünüp tekrar aşı yaptırmayın dedi.Oğlum 7 aylık oldu.
Alyakus Bilgen 3.ayda rota yapılıyor bende 1 ay bebeğim dinlenir iyi diyorsun 3.ay da mi var sağlık ocağı yapmıyor rotayı sanırım ? 2.ay aşısında verem mi var sadce 2kol bir bacaktan vuruluyor sanrm dmi ateş fln cktmi
Yasedem Bilgen ama dağlık ocağı hemşiresi 2 ayda izi belli olur demişti siz bence bekleyin biraz daha
[silindi] Bilgen benim kızım 4 aylık oldu, iz yeni yeni belli olmaya basladı. hemen belli olmuyor endiselenmeyin