Mom042 kızım 2470 doğdu ve şuan 3 ay 18 günlük. 3 ay kontrolünde 5300 idi ve bizce gayet iyiydi doğum kilosuna göre elbette, günde toplam 120 cc aptamil de veriyoruz doktor günde 240 cc verin dedi ama ben aksine daha çok emziriyorum bakalım 21 inde kaç kilo alma olacak. Yani demek o ki gayet iyi kilosu bence kaç kilo doğmuştu sizinki