Kizimin 4 aylik kontorulinde gecen ay cok az almisti 5200 du 6000 olmustu ebe bunun asagisana dusmeyin dedi mama veriyorum gunde 3 kere mamayimi arttirmam gerekiyor yoksa kilosu normalmk bana gore kilosu gayet iyi ama nedense korktum o anda sormadim neden diye gelecek ay ek gidaya basliycaz