Neroizm öyle alıştırırsan cildi acayip hassaslaşır canım her çıkarmaya altı alınsın ister ve daha çabuk kızarır,benim bebeğim geceden sabaha değişmiyor 7 saat belkide ama alışık, bende senin gibi yapıyodum baktım ben yaptıkça kendisi daha çok Hassaslaşıyor