Dygmctnkya aynı benim oğlan sadece mama içiyor nerdeyse 4 aylık olacağız ama o hala 60-70 anca oda zar zor. Onu beslemek bi eziyer gibi mamayı hazırlıyorum bi saat içinde mama tazeliğini kaybediyo diye tekrar hazırlıyorum ancak uykuya dalınca oda kanguruda yada kucakta sersem uykuyla içiyo mamasını bilmiyorum daha 4 aylık muayenesine daha gitmedik bu ay ama geçen ay 400 gr almıştı