Yagmuralmila
benim de kiz bebegim 63 cm cikti gecen hafta 3. Ay kontrolunde. Doktorumuz uzun dedi, tabloya gore ust sinira cok yakin. Ustelik 50 cm dogmustu, baya uzadi yani.
bu arada hic sasirmadik ve irdelemedik cunku ben 181, esim 186 boylarindayiz🙂
siz de uzunmussunuz, dogal boyle olmasi.