Yagmuralmila Arkadaşlar benim bebeğimin boyu 3 aylıkken ölçtük 64 çıktı.. ama arkadaşımla bugün oturduk uzun gidiyor senin bebek ortalama 58 olması lazım dedim.. bebeğinin boyu 3. Ay 64 olan var mı.. varsa süreçten bahsedebilir mi?
Esraaaates Yagmuralmila arkadasınız cok bılıyormus bazı bebekler uzun zayıf dogarlar bazı bebeklerde kısa ve tombul olurlar benım bebegımınde boyu 5 ay onden gıdıyordu ama zayıf bı bebekti.. onun bebeği zayıf olsa aa senınkıdemı zayıf olsun dıcek anlamuyorumkı doktorunuz kötü birsey demedıyse bir sorun yoktur canım
Alparslan0101 Yagmuralmila 70 günlüğz boyumuz 65 cm çıktı dün. Kilo su da baya iyi çıktı 3925 dogdu. Babası 176 ben 160 boyumdayim aman aman uzun da değiliz yani ama sizin demenize göre benimki uzun oluyor.
tuba27 Yagmuralmila benim bebeğim 5 aylıkken 64tü bence bebeğiniz baya önden gidiyor,persentil tablosundan bi bakın isterseniz ayına göre üst sınırın üstündeyse bi uzmana görünmenizi tavsiye ederim
Esraaaates Yagmuralmila kıskanclıgından demıs canım 😍 takma bence bıde aıleden uzun boylu varsa ona cekmıstır genetik yani
Yagmuralmila Esraaaates bende babasida uzunuz .. ikimizin ailesinde en düşük 170 boy var .. içim rahatladı teşekkür ederim 😊🙏
Yagmuralmila tuba27 bu hafta doktora tekrar gitcem sormuştum bişey dememisti ama tekrar özellikle sorcam
Esraaaates Yagmuralmila rica ederşm ama tabıkı doktorunuzun görüşü daha önemli canım 😍😍 doktorunuzada sormanızda fayda var
Aysnr0507 Yagmuralmila persentil tablosuna baktım gayet normal arkadaşınızın dediği ortalama uzunluk 64,5 cme kadar normal kabul ediliyor
Alparslan0101 Yagmuralmila yoo sadece boyu kilosu çok güzel dedi doğduğun da ise 52 cm doğdu şimdi düşünüyorum da bir bebek iki ayda 10 küsur cm uzar mı 😰 erkek bu arada bebeğim
Muhammedtrn Yagmuralmila anormal bi durum yok varsa bizimkide anormal 😄 3 aylıkken oğlum 63 cm idi. Ebede normal dediğine göre 🤷♀️
Yagmuralmila Muhammedtrn iyi o zaman sevindim .. yani benim hiç gözüme batmamisti aslında arkadaşım konuşana kadar
Muhammedtrn Alparslan0101 maşallah 🙂 bizimkide 51 cm ile doğdu yani babasıda bende uzunuz yani bende uzun sayılırım herhalde 167 ne kadar uzunsa 😄