Hickimse Sizler ne zaman oldunuz. Ben 4 buçuk aylık anneyim ve hala regl olamadım. Olmak istiyorum artık😩😩
pandisko Hickimse 2. Aya girdiği gün oldum ama kişiden kişiye değişiyor canım arkadaşım benden 4 gün önce doğum yaptı hala olmadı
iki_tospik_annesiii Hickimse 1 yıla kadar düzensizlik oluyor cnm olmaya bilirsin ben sezeryanla yaptım ve 6 ay 25 günlüktü regl oldum kişiden kişiye değişiyor ☺️ Şuan olmadığın için süt korur derler bizim büyükler 🙅♀️
pandisko Hickimse Evet sezeryan arkadaşım da sezeryan oldu hala regl olmadı. Bir başka arkadaşım da sezeryan dan 6 ay sonra olmuştu
iki_tospik_annesiii EsofmanliSevketHoca hocam sen nerdesin yaa gözükmüyorsun 😂 ben enişteyi sana şimdi ışınlatırım merak etme 😂
RuzgarMommys Bende.olmadim 7 aydir hic de istemiyorum regl olmak böyle gayet iyi burdan menopoza bağlayalim 😁
pandisko RuzgarMommys Sen benden önce veda etmistin happymoma 😀 Malesef mi ben 3. Reglimi olacağım ne güzel alışmıştım hamile iken olmamaya 😁
Mom626363 Benimki 8 aylık ve bende olmadim Rahatsiz oluyorum artik her ay duzenli bel kasık agrisi var ama olamıyorum doktorada gidemiyorum suan emziren anneler icin ilac varmi acaba söktürücü
EsofmanliSevketHoca iki_tospik_annesiii Işınla bi mıncıklayım yaa🥰 Kocaman öp kuzuyu yerime, girmiyorum pek artık 🤩
RuzgarMommys iki_tospik_annesiii Evet vallaa harika her ay kanama derdi yok sicakta cekmesi yok 😁emzirmeye dewamke 😁