Biscolataerkegim benim oğlumda badem gözlü derler ya öyle. Yakın gözüküyor gözleri göz çukuruna dediğiniz gibi. Ama takip ediyorum, bazen gözünün çok yakınına sokuyor elindeni oyuncağı ya da ben ons yemek yedirirken kaşığa bakıyor iki gözü birden şaşı oluyor o zaman. Normal zamanlarda da iki göz aynı anda aynı yöne hareket ediyor. Sorun yoktur herhalde. 1 yaşında götürmüştük hiçbi sorun yok demişti. 22 aylık bir daha götürmedik. Dr da 3 yaşında getirin demişti. Sizin nasıldı