Ben oglumu 6 aylikken goturdum baktilar damla damlattilar bisey yok dediler 12 aylik oldu yine goturdum yine baktirdim yine bisey yok siz anne ic gudusuyle evham yapiyosunuz dediler dayanamadim cocuk buyudukce ve yakina baktikca tek gozu iyiden iyiye kaymay basladi 18 aylikken yine goturdum kayma baslamis 2,5 bir gozu 2,75 diger gozu hipermetrop baslamis dediler gozluk verdiler 6 aydir kullaniyoruz gozluk. Cok agladim cok isyan ettim neden benim cocugum boyle oldu diye yirttim kendimi meger daha kotusu olacakmis. Ogluma 1 aydir epilepsi diyolar doktor doktor geziyoruz. Gozluk kullaniyoruz gozu gececek evet ergenlik donemine kalmaz cikaririz gozlugu demisti. Peki ya epilepsisi. Isyan edip kafanizi duvardan duvara vurmayin. Vardir bir hayr deyip kabullenin. Insallah bisey yoktur ama eger varsa dermansiz dert degil sonucta