Canım sen ona çok takılma çünkü bazen benimde bir bakiyorum 60 çıkıyor bir bakıyorum 120 yani o an bebek emzirdikten sonra sağlıyorsan değişebiliyor birde bazen tam gelmiyor süt sonradan da gelebiliyor ama eğer pembe lekeler varsa bebek yeteri kadar beslenmiyordur benimde bebeğim ilk 10 gün leke oldu benim sütüm vardı ama tam ememiyormus ben anlamadim ve 600 Gr kaybetti ve bende sağıp vermeye başladım milletin de lafıyla sonra mamaya başladım ama.simdi vermiyorum çünkü doydugundan emin oluyorum sende takip et bugün sütün az yarın çok olabilir sen kendi moralini yüksek tut