Aybars2020 çok kısa bir süre önce bnm tamamen gtti hatta bir damla gelmiyordu 10 gün kadar gelmedi hiç allahtan buzlukta sütlerim vardı öyle idare ettim hem sağdım hem kızımı çok sık emzirmeye devam ettim ve çok şükür elhamdülillah geldi ..doymuyorsa ağlat zaten benm kızım ac kaldıgında ağlamıştı öyle anlamıştım sütümn gelmediğini yoksa ben hiç farkına vatmadm gelmediğinin stres yaparsanız bebeğinize gecer Soda ve rezene için