selimsalih
ne güzel anlatmışsınız . Bende 2 aylık ikiz annesiyim
özellikle bir haftadır 15-20 dk uyuyup uyanıyorlar zor geçiyor süreç . Daha 2 aylıkken yoruldum demeye çekiniyorum ama yoruldum 😪
Uykusuzluk beni çok yordu.
Yedir gaz al alt değiştir kustu üstünü değiştir derken diğer bebeğe kdr 40 dk +40 dk nerdeyse uğraşıyorum .
ileride hersey kolaylaşır diye Ümit ediyorum ama oda burda söylenilenlere göre zooor , büyüdükçe dertler büyüyormuş .
ama yine de hergün bunu Ümit edip sabrediyorum
cok zormuş ..
umarım sizin gibi akşam yatırıp sabah kaldırırım :)
umarım güzel anlaşıp güzel oyun oynarlar oyalanırlar bende sırtımı yaslarım..