Masallah 🙌🏻 Tek basına ikiz Bakanları tebrik ediyorum :
benim ikizler göğüs ucum olmadığı icin başta da küvezde biberona alıstıkslrj icin hep sağıp sütümü veriyorum . Geceleri mamaya başladım . Çok uyanmasalar da çok zor . 1,5 aylığız daha.
hep geçecek güzel günler gelecek umuduyla güne başlıyorum . Ama büyüdükçe daha zor diyenleri gördükçe üzülüyorum yine ..
annem ve kardeşlerimle baktım hep bu zamana kadar
yinede uykusuzluk ve kendimize vakit ayıramamak psikolojikman beni zedeledi . Hiç mi uyumucaz böyle yada hiç mi gün içinde elime kahve alıp tv izleyemicem, gezemicem diyorum bazen .
onlara bakıp koklayınca unutuyorum bu dediklerimi .. amma velakin ikiz annesi olmak zormuş