Minasu 1minnakannesi maşAllah mama kullanıyormusunuz bizim ki geri kaldı biraz ya biberon reddi yasıyoruz hangi mamayı veriyorsunuz kullanıyorsanız da 🐥
1minnakannesi Minasu mama kullanmıyorum. Kullanmakta istiyorum ama kızım biberon almıyor emzikte almıyor malesef
Pinartrkz Minasu neredeyse full mama canım sütüm çok az bazen emiyor bazen sağarak veriyorum aptamil prosyneo kullanıyorum
Arelmuhammed Peki 2 aylik bebisi olan bi anne olarak soruyorum bu guzel bebisler 2 aylikken boylari kilolari nasildi sutunuzun kalitesini artirmak icin ne yiyip ne içtiniz
1minnakannesi Arelmuhammed 2 ayllıkken kızımın kilosu 5900 boyu 62cm idi. Yediğim her şey aynıydı ama 3.ayda daha az kilo aldık 6600 şuan 😊
Minasu Pinartrkz aptamil biz de çok gaz yaptı biz de bebelac gold kullanıyoruz canım ama mama almıyor biberonda almıyor maalesef ki adam akıllı yemiyo
Zeyynooss Minasu hipp kullanıyoruz. Memnunuz. Gazı oluyor tabi ki. Sütüm çok azaldı emmek istemiyor emmedikçe azaldı iyice 😞😞😞 siz hangi mamayı kullanıyorsunuz?
Pinartrkz Minasu zor bi durum ya Allah yardımcınız olsun tadını beğenene kadar farklı mama deneyeceksiniz artık ya da doktora danışın size öneride bulunsun biz doktor tavsiyesi ile aptamil prosyneo aldık normal aptamil bize de gaz yaptı
Minasu Pinartrkz bir sürü mama denedim sanırsam mama sevmiyor 🌼🌼👧🏼 sağlıkları yerinde olsun gerisi mühim değil ❤️