Hllnazalaz Hllnazalaz çok teşekkürler hayır doğduğundan beri anne sütü sadece programa çok hakim değilim geç oldu baya 🤗💕
Minasu Durukusunannesii gayet iyi maşAllah mama kullanıyormusunuz kullanıyorsanız da ne kullanıyorsunuz 😍
Durukusunannesii Minasu benm kızım 2.700 doğdu mama kullanırmış ama günde 1 yada 2 kere veryrm cnm :) Hipokrat kullanyrm genelde hep emziriyorum
Minasu Esra09 maşallah kaç kg doğdu mama kullanıyormusunuz peki kullanıyorsanız hangi mamayı kullanıyorsunuz sorma nedenim biz de biberon reddi oldu sütüm de yok mamayı da reddetti çok az kilo aldık🙄
Minasu Yagmurr422 boyu da kilosu da maşAllah mama kullanıyormusunuz kullanıyorsanız da hangi mamayı kullanıyorsunuz 🥰
Esra09 2860 kiloydu doğduğunda ilk gece sütüm gelmediği için hastanede hemşire mama verdi onun dışında hiç mama vermedim her ihtimale karşı sma comfort mama almıştık ama kullanmadığım için içeriğini pek araştırmadım doğrusu
Minasu 1minnakannesi maşAllah mama kullanıyormusunuz bizim ki geri kaldı biraz ya biberon reddi yasıyoruz hangi mamayı veriyorsunuz kullanıyorsanız da 🐥