SeyyideMuhsin Ben de bugün 6 ay aşısı yaptırdım yok demedi 3 tane bacağından 1 tane de ağızdan damla yaptı
Zuzu35 NrYlmzTsr ay öyle bişimi var?her ay gidiyoruz özele biz saf gibi birde sağlık ocağına gidiorduk aşı yaptırmaya öyleyse bizde özelde doktoruna yaptıralım ya
Elifasel Yigitinannesi bnde kayserideyim bgun goturdum sadece kayseri degil tr geneli yok dedi ebede bana
elfahmtyigit Alyanur bizim burdaki saglik ocagindada agizdan yapilan asi yokmus 1 hafta oldu daha gelmedi
Cicianne Bende aradım bugün sağlık ocağını hepatit B yok elimizde dedi diğerlerini vurdurun hepB gelince biz sizi arayıp çağırıcaz dedi.
melzo Cicianne biz bugün 6.ay aşıları icin gittik hepatit b yokmuş diğerlerini de yapmadılar birlikte yapılmasi gerek hepsini gelince yaparız dedi. Bize niye yapmadılar ki sinir oldum bak şimdi umarım çok geç kalmaz.
Slalaylau Alyanur biz de bugün gittik hem çocuk felci hem de hepatit b yoktu 2 aşı oldu çocuk felçinin vakti 1.5 yaşa kadar sıkıntı olmaz hepatitin de son dozuydu zaten sorun olmaz dedi zaman sorun olur mu diye sorunca umarım öyledir
Cicianne melzo aa niye öyle bişey dediler anlamadım. Ben pazartesi günü diğer üçünü yaptırdım bitek hepB yok dedi oda gelince haber veririz vurdurursun dedi hemşire. Hepsi bir arada vurulmak zorunda olsa aşılar bizimki de vurmazdı heralde.
melzo Cicianne aradım ben de tekrar eşimde gitti sağlık ocağına doktorla görüşmüş tamam yapalım demişler pazartesi götüreceğiz artık hayret birşey ya demesek yapmayacaklar.