Alyanur bizde 2 gün once 6 ay aşılarımızı olduk allaha sukur hepsini olduk ama cocuk felci asisi son 2 tane dedi birini size vuruyorum son 1 tane kaldı ne zaman geleceği belli değil dedi ebe. Allahtan bizim ebe tanıdık , size bıraktım birini zaten dedi . Ücretli aşıları ucretsiz sekilde asi takvimine eklemeleri gerekirken , asi takviminde olan asilarin ellerinde olmamasi cok uzucu . Daha neler bekliyor acaba bizleri merak icerisindeyim ..