Civcivimm_ 38 günlük bebek için bu şekilde tanı koymak çok saçma bence daha çok çok erken o zamanlarda başını tutamaması vs çok normal. İnsanlar ne kadar anlayışsız düşüncesiz ya zaten bi anne olarak bebeğimize bişey olacak diye ödümüz kopuyor bide etraftakilerin olmadık teşhislerine maruz kalıyoruz hani ne gerek var lohusa bi kadına bebeği hakkında böyle bişey söyleyip üzmeye. Allah akıl fikir versin böyle insanlara.